FAQ



FAQ



Hieronder vindt u snel een antwoord op de meest gestelde vragen.

Reeds gemaakte afspraken

Kan ik een reeds gemaakte afspraak online bekijken, wijzigen of annuleren?

Ja hoor, via de knop in de bevestigingsmail (bekijk hier een instructiefilmpje).


Krijg ik altijd een bevestigingsmail van mijn afspraak?

Wanneer we beschikken over een (correct) e-mailadres krijg je steeds een mailtje van ons. Ook wanneer je telefonisch of in ons kapsalon een afspraak maakt.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Indien er in jouw postvak met ongewenste e-mails ook geen mail van ons terug te vinden is, heb je hoogstwaarschijnlijk een foutje gemaakt bij het ingeven van je mailadres. Wanneer dit voorvalt, kan je ons best even opbellen.



Online reserveren

Zijn er last-minutes?

Als het om snitdiensten gaat zijn er vaak nog last-minutes. Duid 'Geen voorkeur' aan wanneer je de keuze krijgt om een kapper aan te duiden, op deze manier krijg je de eerstvolgende vrije plaatsen te zien. Soms is er nog de dag zelf een plaatsje vrij.


Sta ik altijd bij mijn kapper van voorkeur wanneer ik deze aanduid?

Alle brushings en snitdiensten staan steeds bij de kapper van voorkeur.



Diensten

Knippen jullie ook kinderen onder de 6 jaar?

Natuurlijk! Indien nodig mag het kind op de schoot van de volwassene zitten. Vaak is het ook handig om een telefoon of tablet te voorzien waarop er een kinderprogramma te zien is.


Wat is het verschil tussen 'Baardverzorging All-In' en 'Shave Delux'?

Bij 'Shave Delux' wordt het hele gezicht (of hoofd) met een scheermesje gladgeschoren. Voor en na het scheren gebruikt de barbier verzorgende producten.

Bij 'Baardverzorging All-In' wordt de baard getrimd of geknipt, worden er vezorgende producten voor huid en baard aangebracht en lijnt de barbier de baard af met een scheermesje.


Kan ik mijn make-up bij jullie laten verzorgen voor een (trouw)feest?

Op aanvraag komt er bij ons een Make-Up Artist.


Waar staan de prijzen?

De meeste prijzen van de verschillende diensten variëren naargelang het haar (lang/veel/dik haar). Daarom zetten we standaard geen prijzen online, maar raden we aan om even binnen te springen zodat we jou een betere prijsindicatie kunnen geven.


Doen jullie keratine behandelingen?

Vanaf mei 2023 is dat mogelijk! :)


Wat is haar- & hoofdhuiddetox?

Onze detox zuivert grondig de hoofdhuid tot in de poriën en ontgift het haar van schadelijke stoffen uit de omgeving.

Daarnaast elimineert de detox opgestapelde laagjes chemicaliën en restjes van stylingsproducten


Belangrijkste bestanddelen:

  • Kokosnootdeeltjes zorgen voor een fysieke scrub waardoor dode huidcellen grondig worden verwijderd.
  • Het algenextract voert afvalstoffen af, herstructureerd, biedt een doeltreffende reiniging en zorgt voor een betere doorbloeding (dat resulteert in mooier & gezonder haar).
  • Kleimineralen en siliciumdioxide mineralisereren en ontgiften de hoofdhuid voor een antiseptische, exfoliërende en celvernieuwende werking.
  • Hypoallergene witte klei maakt de huid elastischer, kalmeert geïrriteerde rode huid, absorbeert en verwijderd overtollige talg en bacteriën.


Onze detoxkuur droogt de hoofdhuid niet uit en is ook ideaal voor personen met hoofdroos, gevoelige of vettige hoofdhuid.


Detoxbehandeling kost €10, kan enkel worden toegepast bij een snit of brushing en kan bij ieder kappersbezoek worden geboekt.



Openingsuren

Zijn jullie ook 's avonds open?

In de week zijn er laatavonddiensten. In Mechelen is dit op dinsdag en donderdag.

In Dendermonde werken we donderdagavond tot 20u.


Werken jullie ook op maandag?

Ja! In Mechelen vanaf 9u, in Dendermonde vanaf 14u.



Coronamaatregelen

Wat als ik een afspraak heb en ziek val (hoesten, verkoudheid,...)?

Dan is het best dat je de afspraak annuleert. We maken er geen probleem van als je dit ons zo snel mogelijk laat weten.


Moet ik een masker dragen?

Een mondmasker is in het kapsalon niet verplicht.


Heb ik een COVID-certificaat nodig?

Nee


Welke maatregelen nemen jullie?

We ontsmetten regelmatig (bancontacttoestel, leuningen en andere contactoppervlakken), we verluchten meermaals per dag het volledig salon en wassen alle handdoeken én schorten op 60°.


Als ik vroeger arriveer, mag ik dan wachten in het kaspalon?

Ja! We maken er geen probleem van als u 5 of 10 minuten vroeger bij ons toekomt.