FAQ



FAQ



Hieronder vindt u snel een antwoord op de meest gestelde vragen.

Reeds gemaakte afspraken

Kan ik een reeds gemaakte afspraak online bekijken, wijzigen of annuleren?

Ja hoor, via de knop in de bevestigingsmail (bekijk hier een instructiefilmpje).


Krijg ik altijd een bevestigingsmail van mijn afspraak?

Wanneer we beschikken over een (correct) e-mailadres krijg je steeds een mailtje van ons. Ook wanneer je telefonisch of in ons kapsalon een afspraak maakt.


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Indien er in jouw postvak met ongewenste e-mails ook geen mail van ons terug te vinden is, heb je hoogstwaarschijnlijk een foutje gemaakt bij het ingeven van je mailadres. Wanneer dit voorvalt, kan je ons best even opbellen.



Online reserveren

Zijn er last-minutes?

Als het om snitdiensten gaat zijn er vaak nog last-minutes. Duid 'Geen voorkeur' aan wanneer je de keuze krijgt om een kapper aan te duiden, op deze manier krijg je de eerstvolgende vrije plaatsen te zien. Soms is er nog de dag zelf een plaatsje vrij.


Sta ik altijd bij mijn kapper van voorkeur wanneer ik deze aanduid?

Alle brushings en snitdiensten staan steeds bij de kapper van voorkeur.


Wat is een hoofdhuidscrub?

De hoofdhuidscrub is een diepreinigende exfoliërende scrub die voorkomt dat de hoofdhuid (en daarmee het haar) snel vet wordt. Daarnaast worden alle dode huidcellen en resten van stylingproducten grondig verwijderd, zodat de doeltreffende ingrediënten van de verzorgende shampoo beter worden opgenomen. De prijs van deze extra dienst bedraagt €8.



Diensten

Knippen jullie ook kinderen onder de 6 jaar?

Natuurlijk! Indien nodig mag het kind op de schoot van de volwassene zitten. Vaak is het ook handig om een telefoon of tablet te voorzien waarop er een kinderprogramma te zien is.


Wat is het verschil tussen 'Baardverzorging All-In' en 'Shave Delux'?

Bij 'Shave Delux' wordt het hele gezicht (of hoofd) met een scheermesje gladgeschoren. Voor en na het scheren gebruikt de barbier verzorgende producten.

Bij 'Baardverzorging All-In' wordt de baard getrimd of geknipt, worden er vezorgende producten voor huid en baard aangebracht en lijnt de barbier de baard af met een scheermesje.


Kan ik mijn make-up bij jullie laten verzorgen voor een (trouw)feest?

Op aanvraag komt er bij ons een Make-Up Artist.


Waar staan de prijzen?

De meeste prijzen van de verschillende diensten variëren naargelang het haar (lang/veel/dik haar). Daarom zetten we standaard geen prijzen online, maar raden we aan om even binnen te springen zodat we jou een betere prijsindicatie kunnen geven.


Doen jullie keratine behandelingen?

Nee. Klein weetje: keratine behandelingen worden vaak als straightening behandeling aangeboden om stug en pluizig haar weer steil te maken. Dit klopt niet, want keratine doet niets anders dan beschadigd haar herstellen. Na de behandeling is het wel gemakkelijker om haar te stylen.



Openingsuren

Zijn jullie ook 's avonds open?

In de week zijn er laatavonddiensten. In Mechelen is het op dinsdag en donderdag.

In Dendermonde werken we donderdagavond tot 20u.


Werken jullie ook op maandag?

Ja! In Mechelen vanaf 9u, in Dendermonde vanaf 14u.



Coronamaatregelen

Wat als ik een afspraak heb en ziek val (hoesten, verkoudheid,...)?

Dan is het best dat je de afspraak annuleert. We maken er geen probleem van als je dit ons zo snel mogelijk laat weten.


Moet ik een masker dragen?

Een mondmasker is in het kapsalon nog steeds verplicht.


Heb ik een COVID-certificaat nodig?

Nee (voorlopig nog niet).


Welke maatregelen nemen jullie?

We ontsmetten regelmatig (bancontacttoestel, leuningen en andere contactoppervlakken), we verluchten meermaals per dag het volledig salon en wassen alle handdoeken én schorten op 60°.


Als ik vroeger arriveer, mag ik dan wachten in het kaspalon?

Ja! We maken er geen probleem van als u 5 of 10 minuten vroeger bij ons toekomt.